torsdag 29. mars 2012

Fugledilla

Jeg har litt fugledilla for tida. Synes fugler er så fint. Og det er mange varianter det går an å lage selv og pynte opp med. 
Jeg har laget noen fugler som henger på kvister, og da har jeg bare klipt ut papp, og fint papir i samme størrelse og limt på. Hyssingen har jeg bare limt imellom papiret.

Origamifuglene har jeg endelig lært meg! Det eneste jeg trengte var en søndag med god tålmodighet, og youtube. Du kan se her for å lære selv! Veldig lett å forstå på denne videoen, men en dose med tålmodighet trengs (det måtte iallefall jeg ha). Papiret har jeg kjøpt på søstrene grene, det er ikke origamipapir, men det er ganske tynt så det funker, og det er billig. Håper du får en fin dag. Marte

2 kommentarer:

  1. Fine de ble, du må vise meg det engang;)

    SvarSlett
  2. Så fine de va :) Etter at du fortalte om fuglan sist så måtte æ prøv sjøl, tålmodigheten min blei satt litt på prøve ja, mn d gikk tilslutt, litt knorrvat vel og merke :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, da blir jeg g l a d (: